Rabu, 20 Juni 2018

De horrorverhalen van vrouwen zijn bijna blind vanwege Acne Pick

http://smartdetoxsynergybandung.com/jual-smart-detox-di-maleber-andir-kota-bandung/

De horrorverhalen van vrouwen zijn bijna blind vanwege Acne Pick

 

U moet vaak het advies hebben gehoord om geen puistjes te persen. Maar misschien door ergernis of omdat je voelt dat acne 'volwassen' is, kom je in de verleiding om het te proberen te forceren. Maar het moet niet te vaak worden gedaan. Naast het veroorzaken van holle littekens, bestaat het risico dat u meer dodelijke bijwerkingen krijgt. Net als het verhaal van de verschrikkingen van deze vrouw is bijna blind als gevolg van acne pemet.Mencencet of verwijderen van acne is eigenlijk vrij algemeen acties gedaan door de dermatoloog. Maar natuurlijk met een steriele en professionele bediening. Zo niet, dan zou je een incident als deze vrouw genaamd Katie Wright hebben meegemaakt. Toen hij de vergrote acne zag, probeerde hij het te persen. Maar helaas was het effect van de actie minder aangenaam.

 

Een week geleden besloot ik iets in te knijpen waarvan ik dacht dat het een grote puist onder de huid was, omdat het de laatste tijd pijn was en het erg pijnlijk werd om het los te laten. Binnen een uur was mijn gezicht onmiddellijk opgezwollen en erg pijnlijk. Het voelt alsof er iets uit mijn vel explodeert, zei hij op Twitter-account.

 

Blijkbaar is de bult op het gezicht dat Katie platdrukte geen puistje. De bult is een ernstige infectie veroorzaakt door het gebruik van make-up. Er wordt gezegd dat Katie geïnfecteerd is door het dragen van een vuile borstel met een wenkbrauwpotlood. Ik werd met spoed naar de eerstehulpafdeling gebracht en zij (de paramedici) zeiden dat het een vrij ernstig geval was van Cellulitis, wat een andere versie van stafylokokbesmettingen is, maar in tegenstelling tot stafylokokken resulteert dit in een diep cellulair netwerk zonder grote aanvalsbron, Katie zei. Omdat het in mijn gezicht zit, is er een groot risico dat het zich naar mijn hersenen of mijn ogen verspreidt, waardoor ik blind word. Dit is heel serieus, voegde hij eraan toe.

 

Infecties zijn blijkbaar inderdaad ontstaan ​​in de 'driehoek van de dood' in gevaar. Driehoekige zone rond de mond tot het midden van de wenkbrauw is inderdaad gevaarlijk als het geïnfecteerd is. Vergeet niet om geen acne in het gebied te kiezen. Als de ontsteking van acne zich verspreidt, is er kans op blindheid of beroerte. Nu met antibiotica zullen we de infectie niet zover krijgen. Om zeker te zijn, als de acne groter wordt en een probleem wordt, moet je onmiddellijk een dermatoloog of arts ontmoeten. En deze infecties zijn gemakkelijk te genezen met antibiotica, zegt Dr. Sandra Lee, bekend als Dr. Pimple Popper. (ami / ami)

 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar